Vi Lever Alla Under Samma Himmel Men Vi Har Inte Alla Samma Horisont

Untz untz ... Nä men Hej ;)
Tänkte ta och berätta lite om mig själv! Har ju inte gjort de direkt heller...
Så vem är den här Mikaela :P
En tjej på 23 "vårar" bor i en etta med mina två kära håriga barn i Fjugesta i ett kvarter som heter Tallen (Fjugestas gräddhylla)
Har jobbat sen 2007 inom äldrevården i Lekebergskommun (på nåt sätt så vart jag fast iaf)
Som person är jag väldigt glad, skrattar jämnt åt mina egna skämt ;) Men kan bli lika allvarlig lika snabbt!
När jag vill att nåt ska hända och bli av då ska de gå undan... tex får jag för mig att måla om hela lägenheten så ska de göras samma dag och inte om en månad.. De finns ingen väntan direkt i min värld!
Men samtidigt vill jag har planering och rutiner i min vardag.
Många har olika drömmar men min högsta dröm och har alltid vart en familj med hus och en volvo v70 ;)
Att hitta någon att leva resten av mitt liv med, jag tror på evig kärlek !
Och min värsta mardröm är otrohet och att bli sviken.. eller de är snarare en rädsla! För i min värld finns inte otrohet eller svek, jag skulle aldrig klara av att göra så mot en annan människa! Och älskar man någon så gör man de.. "Man kan inte äta kakan, och sedan ha den kvar"
Eller " En gång otrogen ALLTID otrogen"
Min "dröm" kille har jag alltid sagt att de enda krav jag egentligen har är att han ska få mig att skratta! Jag älskar glada och roliga människor ;)
Vet inte vad jag ska berätta mer om mig själv... Undrar ni något så är de bara att fråga ,så svarar jag :D


Ha en underbar dag ! Puss /MickiZ




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bra beskrivning av dig själv syrran :D

2012-05-14 @ 15:48:23
URL: http://nillevilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0