Ny dag :)

Jaha då är de tisdag :) och fröken Svensson är ledig :)
Men var "bara" tvungen att gå upp klockan sex i morse för att tvätta ;) Hahaha... undra verkligen varför jag gjorde så mot mig själv :D
I dag ska jag iaf ta de lungt för de här veckan har jag inte så roliga pass på jobbet.. jobbar både dag och natt :-/
En väääääldigt stor sak har hänt i dag iaf :) min kära lilla syster har fått körkort :P Grattis igen syrran :D
Hm just nu känns de lite som jag lever i en dvala eller nåt.. jag går bara och väntar och väntar ;)
Och de väääärsta jag vet är att vänta !! Men jag kan bara säga JAG LÄNGTAR SÅ OTROLIGT MKT :D
Nej nu ska jag fråga syrran om lite skjuts! :)


Ha en bra dag :)

chip chip !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0