Att ta någon med storm !

Ja undra om man ska ge sig på de här inlägget då.. med att berätta hur min vardag ser ut just nu ! :)
Som sagt är jag tillbaka hemma i Fjugesta igen :)
Alltså kort fattat så har jag och Marcus gått skiljda vägar!
Ibland kanske de blir som man inte direkt har tänkt sig !
Jag jobbar kvar iaf kvar med samma jobb som förut :) Men kan plussa till ett jobb till :) ( Ja  tjejer kan dom med ;) )
Kan säga att jag lever ett ganska lungt liv just nu , som mest består av jobb !
Gör just nu de som faller mig in ( lever för dagen helt enkelt)
Men mina framtids drömmar har jag ju inte direkt ändra på fortfarande den högsta önskan är ju barn, hus och en vanlig volvo v70 haha ;)
Men nån gång får man de med , när man väl träffar den rätta :)
Men de blir nog inte än på ett tag... då måste den människan verkligen ta mig med storm.. eller nästan "tvinga" sig på mig kort och gott ! haha!
Fast mitt första mål nu är att fokusera bara till den 1 April :) de är då gäller, så de är bara att ladda till tusen :D
Gör ett nytt inlägg i morrn :)


Over and ouuut era snygga jävlar ! <3














"Den här låten kommer ALLTID ligga mig varmt om hjärtat! Än så finns de fina minnen kvar "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0