Ska slå skiten.....

Usch känner att en förkylning är på ingång, men den ska jag tusan slå skiten ur ;)
I dag har jag inte gjort så mkt, vart mest en slö dag... ska lägga mig nu och glo på någon film :)
Tror faktiskt att jag väljer BECK !
Gårdagen var mysig faktiskt , var hemma hos mammsen en sväng !
Och en sväng faktiskt idag med för att säga hej då till lilla Viktoria som flyttar in till den stora staden idag :P
Tiden går väääääldigt fort faktiskt, både Pernilla och jag jobbar nu, och Viktoria ska börja sina tre år på gymansiet ! Tiden går fort när man har roligt haha!
Uppdaterar mer i morgon när jag börjar med min träning igen... men i dag är de vila som gäller! så man är i fin form i morgon!!! :D



Pussssss /Mickiz <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja visst har ni blivit stora mina tre älskade tjejer.Det känns så tomt i stugan emellanåt....men ni dyker ju upp lite då och då(varje dag faktiskt) och piggar upp mig och Göran.

Det är så roligt sååååå:)



Puss & Kram



Mamma

2011-09-13 @ 07:24:54
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0