Jobba , jobba !

Jaha jag som trodde att jag skulle få ta lite semester !! Men icke!
Men tog en tur i kväll och sen i morgon :)
Och förkylningen har jag kickat arslet med , så nu är träningen igång igen! :D Hääääärligt !
Dagen har mest beståt av att ladda inför jobbet, och tog mig en liten cykel tur förut! Måste passa på när de är så fint väder ute :D
Är inte direkt så mkt som händer i mitt liv just nu, har nog blivit lite tråkig, men som sagt jag ÄLSKAR att vara tråkig!
Känner att jag börjar bli lite med åldern nu, gillar gärna att pyssla och måla! Känns konstigt för jag har aldrig vart sån förut haha!
Nej nu ska jag vara riktigt ohälsosam och gå ut och ta mig en liten puff och kaffe !


have a nice daaaaay ! mina älskade läsare!


Puss / MickiZ <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0