2011-08-10

Tjiiiing !
Ja då är de "dax" igen att försöka börja blogga ;)
Men har inte haft så mkt ork till det på ett par månader :)
De är rätt så mkt som har hänt i mitt liv just nu, men kanske inte just tar allt i de här inlägget!
Men kan börja lite smått

1: Jag är fortfarande tillsammans med min älsklings kille Marcus :)
2: Marcus bor just nu i en tvåa Askersund ( alltså han kom ut Laxå träsket )
3: Har gått ner 15 kg, men har haft en paus med träningen nu en stund. Men har börjat igen :)
4: Jag jobbar mer en någonsin just nu, och de är bara SKÖNT ! :)

De finns mer och berätta men jag får ta de lite då och då :)
Just nu sitter jag hemma i lägenheten i Fjugesta och bara latar mig !
Har gjort mig redo inför natten så tänkte snart gå och lägga mig i den goa sängen...
Ni som vill följ min blogg , och ni som inte vill... skiiiiit i de !! haha :D


Ha en jätte mysig kväll!


Puss MickiZ  <3











Kommentarer
Postat av: frida

ey!

jaa visst är det gott med paj?

jag ska nog ta och göra en

i helgen tror jag ;D

åh, tackar!

2011-08-11 @ 00:34:51
URL: http://askersundsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0