Nu är jag med IGEN! ...

Har inte direkt vart mig själv nu den här helgen :S
Vart väldigt trött och seeeeeg och har inte velat gått ut och visat mig!!
Sen beror de nog mkt på att jag fick reda på i dag att grabben hade tappat bort telefonen, så han har bytt nummer!
Så vi har inte hörts sen i fredags :S
Och är van att tala med honom jämnt. antingen via ett telefonsamtal eller sms!
Men nu är man med igen :)
Väldigt skönt att veta, han förgyller verkligen mina dagar kan jag säga!
Sen sååå lugn jag har blivit som person sen jag har börja prata med honom, dricker inte lika mkt längre, blir inte heller lika lätt arg längre!!
Alltså så har jag väl antagligen blivit trygg i mig själv, konstigt att behövs bara en person som gör en glad, så känns livet mkt lättare! :)

Kan man bara säga att jag är väldigt käääääääääääär i den här snubben :)
De har jag märkt nu!



















" jag kan gå 1000 mil för att vara med dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0